Oyuna Getirildim, Sikildim

Adult hikayeler 8 Ocak 2022

Ben bir erkeğim. Daha önce erkeklere hiç ilgi duymadım. Aslında itiraf edeyim, bana kalsa normal bir zamanda gidip bir erkekle zaman geçirmezdim. Oyuna getirildim, sikildim. İşin ilginç yazı kızmadım hatta garip oldum çünkü inanılmaz zevk aldım.

Arkadaşım var, 2 seneye yakın zamandır tanırım. Aynı fabrikada çalışıyoruz, bazen dışarıda buluşuruz ama genel amaç ya içmek ya da ot çekmek. Hani ben normalde o taraklarda beni olan bir adam değilim ama madem bu gençte böyle bir imkân var, değerlendirmeli. Genelde 3, 4 kişi oluruz, o da başkalarından bulur, otlanır yani. Beni de yanında götürüyor.

3 gece önce bana telefon geldi, kanka çok güzel mal buldum diye. Ot içmek tam bana göre diyemem, sevmedim bile ama sıkıntıdan içiyorum işte. E müsaitim de… gittim. Evde yalnız, kanka oh be dedim, başkaları varken saçmalıyoruz resmen. Bu iyi, sadece ikimiz.

İçmeye başladık, bir süre sonra şakalaşmaya başladı, kafa iyi ya çıkardı sikini bana sürtüyor falan ve fena kızdım. Biraz durdu ama ben uzandım, koltukta sohbet ediyorum. Bir ara yüzüstü yatmışım geldi yine sürtüyor. İnanın defol git diyecektim ama özellikle enseme yaptığı o şeylere hayran kaldım. Sadece o zevkle kendimden geçmişim. Gözlerim kapalı, susuyorum ya… üstelik kafam çok iyi diyemem, ayığım hatta ama uyumuş taklidi yapmaya bile başladım. Piç de ikide bir kalk be kanka diyor, gözlerimi açtım. Tamam git dedim ama bu sefer daha da üzerime abandı, yalasın amk dedim. Ne olacak? Nasılsa zevk alıyorum. Bu porno hikâye sanıyorum ki sadece burada biter…

Tamam güzel güzel yalıyor ama bir yandan da şortu sıyırıyor hafif hafif. Dur dedim duruyor, bir süre sonra azıcık daha. Sikini çıkartmış, göt deliğime dayamış bile. İtme sakın dedim. Yaladıkça sağımı solumu, oynaştıkça benle götümü kaldırdığımı fark etmedim bile. Resmen adama sok der gibi domalmışım. E tabi o da soktu. Canım yanmadı, aksine çok zevk aldım. Ne geçti başımdan inanın anlamı değilim.

Etiket yok

5670 toplam görüntüleme, 3 bugün

  

Yorum Yaz

Yorum yapmak için giriş yapın.

  • Eşimin En Yakın Arkadaşının Ağzına Zorla Verdim

    Adı: diyor ki 8 Aralık 2023 - 0 Yorumlar

    Ben Ceren’le 3 senedir evliyim. Mutlu bir evliliğimiz var, onu aldatmam da. Bu arada hiçbir zaman hatta en azgın dönemlerinde bile erkeklere ilgi duymamış bir adamım. Ceren’in de liseden beri en samimi arkadaşı bir erkek, Emre. Ona kızmıyorum çünkü bana açık açık dedi, Emre gay diye. Ufak – tefek bir şey, hani hal ve hareketlerinden […]

  • Hanımlar Cevap Verin Ben Mi Anormalim Eşim Mi?

    Adı: diyor ki 7 Ocak 2024 - 0 Yorumlar

    Merhaba özellikle hanımlar. Ben Derya. Bir Seks Hikayesi sitesine böyle giriş yapınca lezbiyen, vs. olduğumu düşünebilirsiniz, değilim. 24 yaşında ve yeni evli, eşini seven bir kadınım. Aslında burada özelliklere kadınlara hitaben yazma nedenim soru sormak. Ben evlenmeden önce seksi yaşadım, bakire değildim. Eşim de bu anlamda deneyimlidir, biliyorum fakat elbette birbirimize geçmişimizi anlatmıyoruz fakat 7 […]

  • Üniversiteden Ev Arkadaşım ile Düzenli Olarak Seks Yapıyoruz

    Adı: diyor ki 1 Aralık 2023 - 0 Yorumlar

    Adım Halil. Üniversite okuyorum, bu ilk senem. Okula biraz geç başladım, 23 yaşındayım. Yine de şu yaşıma kadar hiçbir seks deneyimi yaşamadığımı söyleyebilirim. Burada yerleşmem kolay oldu. Babam geldi, zaten okulda memur arkadaşı vardı. Özellikle burada okumamı bu nedenle istedi. Babam evimi tuttu derken tanıdığı memurun yine bir tanıdığının oğlu olan Ali ile beni ev […]

  • Ev Arkadaşım Canı İstediğinde Bana Veriyor

    Adı: diyor ki 18 Aralık 2023 - 0 Yorumlar

    Ev arkadaşım Hakan’la normalde iki insan nasıl samimi olur, arkadaşça zaman geçirirse o şekilde yaşıyoruz. Son 2 senedir aynı evdeyiz gayet mesafeli, kültürlü, saygılı bir çocuk ama nedense bazen ondan hiç beklemediğim şeyler yapabiliyor. İşin ilginç yanı bu şeylere ben de ortak oluyorum. Ayda bir ya da iki ayda bir diyebileceğim bu olaylardan bu Seks […]

  • Domalmak Ne Kadar Garip Bir Hismiş Anlatamam Yaşamanız Lazım

    Adı: diyor ki 14 Aralık 2023 - 0 Yorumlar

    22 yaşındayım, sporcuyum evet ama normalde de vücudum her zaman iyi oldu. Genç, fit ve bakımlı bir adam olarak kadınlarla zaman geçirmek konusunda hiçbir zaman zorlanmadım hatta bu anlamda şanslıyım diyebilirim e ne de olsa yaşıtlarıma göre seks konusunda ortalamanın çok üzerinde bir deneyim elde ettim ama benimle alakalı sorun diyebileceğim bir durum söz konusu […]

ne nedir cilt bakımı